diumenge, 25 de maig del 2014

Salvador Vidal - Miguel Bas


Vos adjunte la partida que he fet amb Miguel. He aguantat fins la jugada 47 en què estava un poc pitjor, però en posició incòmoda he fet l'errada definitiva.

La veritat és que he passat la partida pel Fritz eixe i "el xiquet" quasi sempre fa la millor...Jugant la partida ja em va donar eixa impressió! I això que vaig jugar superconcentrat i vaig pensar molt, vaig procurar no pensar massa les jugades, aprofitant el temps al màxim, etc...però no va poder ser.




La partida ha durat 4 o 5 jugades més però ja sense opcions, ni la tinc ben apuntada.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

MARC CARBONELL Y NIEVES SANLEON QUINTOS EN EL TORNEO POR LA IGUALDAD

                              El pasado 24 de septiembre se disputó en Alicante el “VI Torneo por la Igualdad”. Suizo por parejas mixtas d...